zaterdag 7 mei 2016

Naar huis

Het is nu zaterdagochtend.
We vertrekken straks tussen 10 en 11 uur richting Miami. We zullen er ongeveer 3,5/ 4 uur over rijden.
Om 17:10 vertrekt ons vliegtuig van Iberia airlines richting madrid.
Ik ben heel erg benieuwd hoe deze maatschappij ons gaat bevallen, want ik had er geen goed gevoel bij toen we boekten, maar we vliegen met een vrij nieuw toestel, dus het zal wel goed komen.
We moeten in ieder geval slapen in het vliegtuig, want we komen zondagochtend in Dusseldorf aan en dan missen we dus eigenlijk een nacht. En de kinderen moeten maandag gewoon naar school... Niet zo slim, maar wel een bewuste keuze. Als we namelijk een dag eerder zouden vliegen waren we flink veel duurder uit.
Trouwens, het is nog de vraag of we zondagochtend op tijd aan komen in Dusseldorf, want we hebben in Madrid een overstaptijd van maar 1 uur!! Als alles mee zit en het niet druk is dan zouden we dat moeten redden, anders moeten we een andere vlucht nemen en dan moeten we dus een aantal telefoontjes plegen, want dan kunnen de kinderen niet naar school maandag en dan kan ik dus ook niet gaan werken.

Wat hebben we genoten van 'ons' Amerika. Het was alweer geweldig. We voelen ons al bijna echte Amerikanen, haha! Dit is echt onze favoriete vakantie bestemming.
Waarom? Hier is alles duidelijk, goed geregeld, overzichtelijk, ruim, de mensen zijn vrolijk, behulpzaam en hoffelijk in het verkeer. Je kunt hier heel veel verschillende (nieuwe) dingen doen en toch sta je nooit voor verrassingen. Een buitenlandse vakantie is voor mij altijd een probleem, maar Amerika voelt als thuis. Ik kan wel janken dat we nu weer naar Nederland moeten.
We hebben helaas nog geen manier gevonden om hier te kunnen blijven, maar wie weet...Ooit.

Ik zet straks nog 1 berichtje erbij op het blog, want ik wil iedereen vragen wat zijn favoriete bezigheid was deze vakantie.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Kim, het was gezellig te mogen meelezen. Wel jammer voor jullie dat je niet vanuit Orlando terug vliegt. Jetlag bij thuiskomst!! Check www.vrbo.com bij thuiskomst eens. Kom veilig thuis en hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad. We vonden geen goedkope tickets richtig/ vanuit Orlando, vandaar.
      VRBO ken ik inderdaad ook al. Denk dat ik meteen ga kijken voor de volgende keer ;o)
      Ik vond het heel leuk dat je je door al die verhalen van mij heen hebt geworsteld, haha!

      Verwijderen
  2. Mijn broer heeft in Bradenton gewoont dat is buiten de toeristenplaatsen. Daar kun je voor redelijke prijzen verblijven. AnnaMaria Island is daar vlakbij. Strand en zee geweldig voor kids. En de link die ik nr Philip stuurde met boothuur voor 100 dollar per week is misschien ook wel iets. Sterkte deze week. Wij zijn meestal een dag of 4 van de leg na zo,n reis. Bye Kim geniet van Nederland.....lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen